Turistička organizacija Brčko distrikta sudjeluje na 12. Međunarodnom sajmu turizma u Zagrebu “PLACE2GO”, koji je otvoren jučer i trajat će do nedjelje 30. ožujka. Na ovom prestižnom sajmu Turistička organizacija će predstaviti zanimljiva brčanska mjesta, gastro ponudu, kao i kulturne i povijesne znamenitosti Distrikta.
“Danas imamo priliku predstaviti Brčko kao odredište koje može zadovoljiti potrebe različitih interesnih grupa, bilo da se radi o posjetiteljima koji su ljubitelji kulturnih i povijesnih znamenitosti ili prelijepe i očuvane prirode te gastronomske ponude. Kroz ovu trodnevnu aktivnost promovirat ćemo Brčko kroz različite multimedijalne sadržaje i promotivne materijale, kao odredište koje je prepoznatljivo i koje može zadovoljiti posjetitelje različitih interesnih grupa”, rekla je Ivana Damjanović, ravnateljica Turističke organizacije Brčko distrikta. Ona je navela da su jučer na ovom sajmu potpisali i memorandum o suradnji s turističkom zajednicom Hercegovačko-neretvanske županije, gdje je cilj stvoriti temelje buduće suradnje putem koje će realizirati ciljeve koji su u vezi sa zajedničkim sajamskim nastupima te organiziranju zajedničkih kulturnih manifestacija ili turističkih tura.

Vršitelj dužnosti ravnatelja Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanske županije Anđelko Maslać kazao je kako se potpisivanjem ove vrste suradnje stvaraju preduvjeti za povezivanje turizma na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, ali i same zajedničke suradnje kako na regionalnim, tako i na svjetskim sajmovima, jer je Bosna i Hercegovina relativno mala država da bi se gradovi predstavljali pojedinačno na velikim međunarodnim sajmovima, a ako se udruži više turističkih zajednica onda se mogu bolje i predstaviti svi potencijali ove države.
Šefica sektora za razvitak i promociju turizma u Turističkoj organizaciji Brčko distrikta, Majida Babić Latifović naglasila je kako turizam nije samo pojam koji se odnosi na promociju destinacija, nego je to pojam koji vezuje ljude, a da je sudjelovanje na sajmu u Zagrebu izvrsna prilika za suradnju s drugim turističkim organizacijama, kako bi razmijenili iskustva i informacije, te na što kvalitetniji način predstavili turističku ponudu Brčko distrikta, a naš grad, kako kaže, ponajviše krase planina Majevica i rijeka Sava.

U suradnji s Turističkom organizacijom, svoje proizvode na sajmu u Zagrebu predstavlja i Vinarija “Pajić”, te je ravnatelj Vinarije Predrag Pajić naglasio kako je njihov cilj pojavljivat se na sajmovima u okruženju, kako bi turizam u Brčkom podigli na veću razinu.
“Bili smo u Beogradu na sajmu, sad smo u Zagrebu i planiramo sudjelovati i na sajmu u Sloveniji, te na taj način privući prvenstveno ljubitelje vina u Brčko i predstaviti naše proizvode, a samim tim i naš grad, jer je ovaj vid turizma sve popularniji. Nama dolaze ljudi iz Mostara, Banje Luke, ima dosta ljubitelja vina koji žele da probaju nešto novo i nešto drugačije, naši zasadi se protežu na plantaži od 10 hektara, a planiramo to i proširiti, te imamo što ponuditi našim posjetiteljima”, dodao je Predrag Pajić.

Jučerašnjem otvorenju 12. Međunarodnog sajma turizma u Zagrebu nazočio je i dopredsjednik Skupštine Brčko distrikta Ivo Filipović koji je iskazao zadovoljstvo što se i Brčko distrikt predstavlja na jednom ovako prestižnom događaju.
“Mi Brčaci svakako imamo što predstaviti i u turističkom dijelu, a to su naše crkve i džamije, poznata “Kula” u Bijeloj, pa i samo središte grada gdje se nalaze građevine koje su izgrađene još u doba austro-ugarske vladavine, a svakako smo prepoznatljivi i po različitosti kultura. Rijetko koji grad baštini kulture tri različita konstitutivna naroda i smatram da to kod nas izuzetno dobro funkcionira”, istaknuo je Ivo Filipović.
Dvanaesti Međunarodni sajam turizma u Zagrebu “PLACE2GO” okupio je više od 200 izlagača iz svih krajeva svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Srbiju, te brojne druge države iz okruženja. Na sajmu je predstavljena raznolikost turističkih ponuda, iskustava i destinacija, s naglascima na vrijednim kulturno-povijesnim lokacijama, kao i prirodnim bogatstvima te gastronomiji koje zemlje mogu ponuditi svojim posjetiteljima.
Sajam “PLACE2GO” na Zagrebačkom velesajmu ostaje otvoren do sutra, 30. ožujka.
Izvor: radiobrcko.ba