Javno preduzeće “Komunalno Brčko” izuzetnu pažnju poklanja komunikaciji sa korisnicima usluga ovog preduzeća, odnosno stanovnicima Distrikta. U tom smislu tokom prošle godine
„Služba za kontakte sa korisnicima usluga ostvarila je 34.821 pojedinačnu komunikaciju sa korisnicima usluga po osnovu podnesenih njihovih zahtjeva, potreba ili pritužbi i u tom smislu 95,5 posto zaprimljenih primjedbi, zapažanja i pritužbi je riješeno u zakonom propisanim rokovima“, istakao je Mihajlo Simikić, član Upravnog odbora ovog preduzeća, dodavši da je naplata usluga JP “Komunalno Brčko” u minuloj godini ostvarena u visini od 97,20 posto, od čega je naplata električne energije izvršena u procentu od 97,5 posto, 95,44 procenta je izvršenje naplate potrošnje vode, dok je naplata odvoza čvrstog otpada realizovana, sa 94,2 procenta.
Izvor: radiobrcko.ba