Kompanija BH Pošta poslala je novo upozorenje za korisnike povodom sve češćih slučajeva lažnih poruka koje putem mobilnih telefona dobijaju građani Bosne i Hercegovine.
Kako je naglašeno, posljednjih dana ponovo je došlo do povećanja broja upita korisnika o pristiglim lažnim porukama o neuspjeloj dostavi pošiljki odnosno paketa zbog nepotpunih informacija o adresi.
“Ponovo građanima i korisnicima naših usluga skrećemo pažnju da se u ovakvim slučajevima radi o zloupotrebi i pokušaju prevare te da ‘JP BH POŠTA’ d.o.o. Sarajevo ni na koji način ne stoji iza navedenih poruka. BH Pošta je preduzela sve što je bilo u okviru naših mogućnosti, a kako bismo spriječili ovakve i slične napade na korisnike. Zato još jednom savjetujemo korisnike da izbjegavaju interakciju sa ovakvim porukama, jer se uglavnom radi o pokušaju krađe podataka putem lažnih transakcija”, naveli su.
Poruka kakvu su građani dobili
Pojasnili su kako građani ni u kom slučaju u privatnim porukama ili komentarima ne trebaju ostavljati podatke o bankovnim karticama i lične podatke jer se oni mogu dalje koristiti za direktnu krađu novca s bankovnih računa.
“Linkovi koji su automatski generisani i kamuflirani da izgledaju kao linkovi koji vode na stranicu BH Pošte su maliciozni i nipošto ne klikajte na iste. Molimo sve građane koji dobiju SMS poruke, a iza kojih ne stoji BH Pošta, da prijave pokušaj zloupotrebe podataka na oficijelnim Facebook i Instagram profilima BH Pošte ili na adresi: info@posta.ba ili da se obrate policiji”, zaključili su.
Izvor: klix.ba