. septembra 2022.godine, nakon dvogodišnjeg rada na usaglašavanju dionice autoceste Beograd – Sarajevo, uključujući i pravce Vukosavlje – Bijeljina, Orašje – Tuzla, temeljem multikriterijske analize, potpisanih principa od stane čelnika Distrikta, involviranosti državnog ministra prometa i komunikacija gospodina Vojina Mitrovića, nadležnih entitetskih ministarstava i javnih preduzeća, kao i supervizora za Brčko, postignut je dogovor i usaglašeni koridori autocesta kroz teritorij distrikta.
U procesu finalne izrade održane su javne i stručne rasprave, uz učešće javnosti kao i lokalnih političkih predstavnika.
Iako su srpski politički predstavnici isticali da im je prihvatljivo ono rješenje koje je prihvatljivo vlastima RS-a i da će se oslanjati na njihove stavove, u samoj konačnici se pokazalo da postoje i drugačiji interesi pojedinih srpskih političara i neslaganja sa izrađenim dokumentom, ali bez navođenja konkretnih razloga.
Prilikom zahtjeva za razrješenje mene kao gradonačelnika, neki od bošnjačkih predstavnika su prihvatili da se ispune zahtjevi srpske strane po svaku cijenu, tako što su na sjednici Vlade, u maju 2023. godine, perfidnim dogovorom proveli plan blokiranja odobravanje Izmjena i dopuna prostornog plana, pri tome zanemarujući zakon kojim su bili dužni donijeti zaključak sa smjernicama za eventualnu doradu i korekcije plana.
Nije iznenađujući izostanak reakcije gradonačelnika, koji je besramno izjavio da bi mu reakcija na ovo ugrozila koaliciju, potvrđujući da mu je fotelja preča od strateških interesa.
Ali jeste zato simptomatičan njegov komentar o tome kako je „mislio da je ovu tačku Damir Bulčević iskomunicirao sa predstavnicima srpskog naroda“.
Isto se odnosilo i na blokadu usvajanja regulacionog plana Centar II.
Prošlo je osam mjeseci od tada, a da Vlada i Gradonačelnik nisu poduzeli niti jednu aktivnost, da u skladu sa zakonskim procedurama dovedu proces usvajanja ovog važnog dokumenta do kraja, čime Distrikt zaista postaje kočnica u realizaciji ovog važnog projekta.
Posljednjii postupak Šefa za prostorno planiranje i imovinsko-pravne poslove (NiP), kojim je „uveo u posao“ izrade cjelovitog prostornog plana projektantsku firmu “IG” iz Banjaluke, bez da je prethodno formirao Vijeće plana, davši u nadležnost ovoj firmi i ucrtavanje autoceste bez ikakvih smjernica i kriterija, kršeći odluke Vlade i Skupštine, kao i zakonskih procedura, nedvojbeno potvrđuje da se radi o podaničkoj i izdajničkoj politici koju već 10 mjeseci provode bošnjački predstavnici u vlasti.
Najveću odgovornost za pokušaj izdaje u ovoj aktivnosti snosi gradonačelnik Nišić. Pozivam gradonačelnika da hitno prestane sa servilnom politikom!
Također, pozivam ga da prestane koristititi izgovore odbijanjem vlastite odgovornosti izjavama kako nije upućen u procese koji se odvijaju u Vladi kojom upravlja.
Ono što su neki od vas očito obećali, da se autocesta od Bijeljine ka Vukosavlju planira kroz naseljena mjesta Omerbegovača, Brka i Vukšić Donji i vrlo značajnu uspostavljenu industrijsku zonu McGovern ili trasom obilaznice, nikada vam neće poći za rukom!
U prilogu možete vidjeti fotografiju sa press konferencije održane 6. septembra 2022. godine, na kojoj su učesnici dogovora o trasi autoceste kroz Brčko.
Preuzeto sa facebook profila Esed Kadrić